
Реєстрація нерухомого майна в новобудовах в більшості випадків здійснюється самим забудовником. Коли будівництво завершено і об’єкт введений в експлуатацію, забудовник передає власнику житла наступні документи: документ, що підтверджує введення об’єкта в експлуатацію, документ, що підтверджує присвоєння об’єкту поштової адреси, перелік інвесторів об’єкта або витяг з нього, документ, що підтверджує виникнення, перехід та припинення права на земельну ділянку. Далі власнику необхідно зареєструвати своє право на володіння та використання майна.
- Перш за все, вам потрібно дізнатися, до якого реєстраційного органу слід звернутися в залежності від району розташування житла.
- Далі ви збираєте необхідний пакет документів.
Перелік документів для реєстрації:
- заява встановленої форми. Заява складається на спеціальному бланку, який ви можете отримати в органах реєстрації;
- паспорт і ІНН. Подати оригінал і завірену копію;
- Договір купівлі-продажу або інвестиційний договір;
- довідка про закриття взаєморозрахунків з забудовником;
- Акт прийому-передачі квартири. Має бути оформлений співробітником БТІ;
- витяг з переліку інвесторів;
- технічний паспорт. Отримується в БТІ.
Зверніть увагу, що органи реєстрації не приймають документи, у яких вказано не дозволені скорочення, виправлення, дописки або записи олівцем.
- Після цього ви сплачуєте збір за виписку з Державного реєстру та адміністративний збір (не обов’язковий для деяких пільговиків). До пакету документів додаєте квитанції про оплату.
- Дізнаєтеся порядок подачі документів на оформлення новобудов у реєстраційній службі та подаєте пакет.
- Після перевірки документів реєстратор робить запис у Державному реєстрі. Вам надається виписка з цього реєстру та свідоцтво на право власності.