Оформлення прав власності на квартиру в новобудові

  • 2 місяці тому назад

Реєстрація нерухомого майна в новобудовах в більшості випадків здійснюється самим забудовником. Коли будівництво завершено і об’єкт введений в експлуатацію, забудовник передає власнику житла наступні документи: документ, що підтверджує введення об’єкта в експлуатацію, документ, що підтверджує присвоєння об’єкту поштової адреси, перелік інвесторів об’єкта або витяг з нього, документ, що підтверджує виникнення, перехід та припинення права на земельну ділянку. Далі власнику необхідно зареєструвати своє право на володіння та використання майна.

  1. Перш за все, вам потрібно дізнатися, до якого реєстраційного органу слід звернутися в залежності від району розташування житла.
  2. Далі ви збираєте необхідний пакет документів.

Перелік документів для реєстрації:

  • заява встановленої форми. Заява складається на спеціальному бланку, який ви можете отримати в органах реєстрації;
  • паспорт і ІНН. Подати оригінал і завірену копію;
  • Договір купівлі-продажу або інвестиційний договір;
  • довідка про закриття взаєморозрахунків з забудовником;
  • Акт прийому-передачі квартири. Має бути оформлений співробітником БТІ;
  • витяг з переліку інвесторів;
  • технічний паспорт. Отримується в БТІ.

Зверніть увагу, що органи реєстрації не приймають документи, у яких вказано не дозволені скорочення, виправлення, дописки або записи олівцем.

  1. Після цього ви сплачуєте збір за виписку з Державного реєстру та адміністративний збір (не обов’язковий для деяких пільговиків). До пакету документів додаєте квитанції про оплату.
  2. Дізнаєтеся порядок подачі документів на оформлення новобудов у реєстраційній службі та подаєте пакет.
  3. Після перевірки документів реєстратор робить запис у Державному реєстрі. Вам надається виписка з цього реєстру та свідоцтво на право власності.

Compare listings

Порівняйте